Meny
  • Fri frakt over 400 kr!
  • God kvalitet
  • Premium råvarer
  • Ingen binding

Spørsmål og svar

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Vi har per i dag kundeservice per e-post. Forespørsler til Good For Me kan gjøres gjennom vårt kontaktskjema.

Har dere noen rabatter i nettbutikken deres?

Hos oss får du gratis frakt på kjøp over 400 kr. 

Hvordan betaler jeg for varene?

Du kan velge mellom faktura eller kortbetaling når du handler. Kortbetaling: Ved abonnementskjøp vil det medfølge faktura ved påfølgende leveringer. Faktura: Når vi sender deg varen din, følger det med en faktura på epost med 14 dagers betalingsfrist fra utsendelsesdato. Ved forsinkede betalinger påløper det et purregebyr på 70 kroner. Som kunde er du selv ansvarlig for å betale i henhold til fristen og må dekke eventuelle gebyrer ved forsinket betaling.

Kan jeg bestille for flere personer?

Ja, selvsagt kan du det! 

Hva er leveringstiden?

Når vi mottar din bestilling, sendes varen normalt ut fra vårt lager innen 2-3 virkedager. Pakken går som brevpost med Posten Norge som opererer med en leveringstid på 3-5 virkedager. Pakken bør dermed være kommet frem i løpet av 3-8 virkedager. Pakken får plass i de fleste postkasser. Om du har bestilt abonnement, mottar du din faste forsendelse rett før du går tom.

Hvordan fungerer abonnement?

Abonnement selges uten minimum bindingstid. Leveringsfrekvens velger du selv når du bestiller. Oppsigelse av abonnement gjøres via våre kundesider

Kan jeg ta en pause, endre eller stoppe de faste leveringene?

Du kan selvsagt gjøre endringer på dine produktleveringer. Du kan pause abonnementet, endre dato for neste utsendelse eller avslutte avtalen. Dette må gjøres innen 2 uker før din neste planlagte levering, og datoene står på fakturaen. Oppsigelse av abonnement gjøres via våre kundesider.

Hvordan fungerer enkeltkjøp?

Ved enkeltkjøp vil du ikke motta flere leveringer fra oss før du selv bestiller på nytt eller tar kontakt med kundeservice.

Hvilket lovverk følger Good For Me?

Good For Me følger de til en hver tid gjeldende lover og regler myndighetene har satt. Mattilsynet er den offentlige instans som regulerer næringsmiddelmarkedet. Mattilsynet kan besøkes på www.mattilsynet.no 

Angrerett

I henhold til angrerettloven har du en 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet og returnere ubrukte produkter ved å kontakte kundeservice eller benytte angrerettskjemaet vi sender deg på e-post når du gjennomfører en bestilling. Ved eventuelle returer må du selv dekke portokostnadene.

Angreretten gjelder kun for bestilling av enkeltkjøp og ved første levering av abonnement. For videre abonnementsforsendelser, er det oppsigelsesfristen på hver enkelt faktura som gjelder. 

Retur av varer

Angrerettloven gir deg 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme tilstand som du mottok den. Ved bruk av angreretten må du dekke kostnaden ved å sende varen i retur. Angrerettskjema medfølger i ordrebekreftelsen du mottok på ditt første kjøp.

De påfølgende varer i abonnementsavtalen er identisk med den første varen. Det er således ikke angre- og returrett på de varer du mottar etter den første pakken. Om du ikke ønsker flere forsendelser må du avbestille innen 14 dager før din neste levering. Dato for neste levering finner du både på faktura og pakkseddel. Dersom frist for avbestilling er overskredet vil ikke endringen tre i kraft før ved neste forsendelse. Forsendelser som returneres til oss via postoppkrav vil ikke bli hentet.

Er det aldersgrense på kjøp av produkter hos dere?

Ja, du må være 18 år for å bestille produkter hos oss. Når man gjennomfører kjøp bekrefter man at man er over 18 år og har lest og godkjent kjøpsvilkårene.

Hvor finner jeg vilkår?

Våre kjøpsvilkår finner du her.