Meny
  • Gratis frakt!
  • God kvalitet
  • Faste lave priser
  • Stort utvalg
  • 21 dagers betalingsfrist

Spørsmål og svar

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Vi har per i dag kundeservice per e-post. Forespørsler til Good For Me kan gjøres gjennom vårt kontaktskjema.

Hvor kan jeg kjøpe produktene deres?

Våre produkter selges kun gjennom vår egen nettbutikk. Dette gjør at vi slipper fordyrende mellomledd og kan ha en mer direkte dialog med kundene våre.

Har dere noen rabatter i nettbutikken deres?

Hos oss får du gratis frakt på alle kjøp! 

Hvordan betaler jeg for varene?

Når vi sender deg varen din, følger det med en faktura med 21 dagers betalingsfrist fra utsendelsesdato. Du trenger altså ikke betale for varene på forskudd og du trenger heller ikke oppgi sensitive data som fødsels- og personnummer. Ved forsinkede betalinger påløpet det et purregebyr på 70 kroner. Som kunde er du selv ansvarlig for å betale i henhold til fristen og må dekke eventuelle gebyrer ved forsinket betaling.

Kan jeg bestille for flere personer?

Ja, selvsagt kan du det! 

Hva er leveringstiden?

Når vi mottar din bestilling, sendes varen normalt ut fra vårt lager innen 2-3 virkedager. Pakken går som brevpost med Posten Norge som opererer med en leveringstid på 3-5 virkedager. Pakken bør dermed være kommet frem i løpet av 5-8 virkedager. Pakken får plass i de fleste postkasser. Om du har bestilt abonnement, mottar du din faste forsendelse rett før du går tom.

Hvordan fungerer abonnement?

Ved kjøp av abonnement kreves minimum 2 leveringer. Dette er for å ta høyde for at abonnenter tar flere leveringer, og er en av årsakene til at vi kan tilby en bedre pris på abonnementskjøp. Leveringsfrekvens velger du selv når du bestiller. Oppsigelse av abonnement skal skje skriftlig og gjøres via vårt kontaktskjema

Kan jeg ta en pause, endre eller stoppe de faste leveringene?

Du kan selvsagt gjøre endringer på dine produktleveringer. Du kan pause abonnementet, endre dato for neste utsendelse eller avslutte avtalen. Dette må gjøres innen 2 uker før din neste planlagte levering, og datoene står på fakturaen. Oppsigelse av abonnement skal skje skriftlig og gjøres via vårt kontaktskjema.

Hvordan fungerer enkeltkjøp?

Ved enkeltkjøp vil du ikke motta flere leveringer fra oss før du selv bestiller på nytt eller tar kontakt med kundeservice.

Hvilket lovverk følger Good For Me?

Good For Me følger de til en hver tid gjeldende lover og regler myndighetene har satt. Mattilsynet er den offentlige instans som regulerer næringsmiddelmarkedet. Mattilsynet kan besøkes på www.mattilsynet.no 

Kan man ta flere produkter samtidig? 

Det går fint å blande samtlige produkter med unntak av: Chili og Multivitamin. Disse inneholder begge to 100 mikrogram Krom som tilsvarer 250 % av det daglige behovet for krom. Hair Luxious og Multivitamin. Begge produktene er et type multivitamin og inneholder en rekke av de samme næringsstoffene. 

Angrerett

I henhold til angrerettloven har du en 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet og returnere ubrukte produkter ved å kontakte kundeservice eller benytte angrerettskjemaet vi sender deg på e-post når du gjennomfører en bestilling. Ved eventuelle returer må du selv dekke portokostnadene.

Angreretten gjelder kun for bestilling av enkeltkjøp og ved første levering av abonnement. For videre abonnementsforsendelser, er det oppsigelsesfristen på hver enkelt faktura som gjelder. 

Retur av varer

Ved retur skal du fylle ut angrerettskjemaet som fulgte med på e-post eller ta kontakt med kundeservice og varsle om dette. Deretter kan pakken sendes direkte til Postboks 336 Sentrum, 0101 Oslo. Porto må du dekke selv.
Merk at abonnementforsendelser ikke taes i retur med mindre det er særskilt avtalt med kundeservice. Ved retur av abonnementforsendelse som ikke er avtalt og godkjent av kundeservice, risikerer du å måtte betale fakturaen selv om varene er sendt i retur. Under gitt tilfelle må du deretter betale en ny fraktkostnad for å få varene tilsendt på nytt.

Er det aldersgrense på kjøp av produkter hos dere?

Ja, du må være 18 år for å bestille produkter hos oss. Når man gjennomfører kjøp bekrefter man at man er over 18 år og har lest og godkjent kjøpsvilkårene.

Hvor finner jeg vilkår?

Våre kjøpsvilkår finner du her.