Kläder, skor, accessoarer på nätet - My Fashion Store

Avtalevilkår Good For Me AS

Generelt

Disse betingelsene gjelder for avtale om levering av produkter til sluttkunder i Norge.

Partene

Selger:

Good For Me AS
Postboks 336 Sentrum
0101 Oslo
kundeservice@goodforme.no
Organisasjonsnummer: 999 572 545

(heretter Good For Me, vi eller oss). 

Kjøper:
Den person som er oppgitt som kjøper (heretter deg, kunden eller du) i bestillingen. Kjøper må ha fylt 18 år for å bli kunde av Good For Me.

Abonnement

Abonnement selges uten bindingstid. Man velger selv leveringsfrekvens ved bestilling, men denne kan endres ved å ta kontakt med kundeservice. Du mottar en ny forsendelse i henhold til leveringsintervallet som er valgt.

Dersom du ønsker å avslutte eller pause en levering fra oss må dette gjøres før endringsfristen på fakturaen går ut. Fristen er 14 dager før din neste planlagte levering. Deaktivering av abonnementet kan gjøres via kundesidene våre. Ved for sen endring forplikter du deg derfor til å motta og betale for denne leveringen. 

Enkeltkjøp

Ved enkeltkjøp vil du ikke motta flere leveringer fra oss før du selv bestiller på nytt eller tar kontakt med kundeservice.

Betaling

Betaling kan foretas med kort eller faktura. Faktura sendes på epost fra Arvato Finance med 14 dager betalingsfrist. Ved forsinket betaling vil de til enhver tid gjeldende gebyr bli tillagt eventuelle purringer og betalingsvarsler.

Levering

Når vi mottar din bestilling, sendes varen normalt ut fra vårt lager innen 2-3 virkedager. Pakken går som brevpost med Posten Norge som opererer med en leveringstid på 3-5 virkedager. Pakken bør dermed være kommet frem i løpet av 3-8 virkedager. Pakken får plass i de fleste postkasser. Om du har bestilt abonnement, mottar du din faste forsendelse rett før du går tom.

Priser

Prisene på våre produkter er i norske kroner og inkluderer merverdiavgift. Prisene er tilgjengelig på våre nettsider og gjelder inntil endring skjer. Prisendring varsles minimum én måned før endringen trer i kraft.

Rabatter

Rabatter gjelder for den til enhver tid aktive kampanje og dens spesifikke vilkår. 

Introduksjonstilbud kan kun benyttes 1 gang hvert kalenderår per kunde. Ved misbruk av introduksjonstilbud eller nærmere angitte kampanjevilkår, forbeholder vi oss retten til å kansellere ordren, endre prisen på bestillinger, og etterfakturere overskytende.

Porto

Frakt kr 49.50,- Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over 400 kr.

Kommunikasjon

Kunden samtykker i at vi kan bruke enhver kommunikasjonsform, herunder brev, telefon, e-post og SMS. Ved bestilling vil du motta en bekreftelse på kjøpet via e-post eller SMS.

Av og til benyttes SMS og nyhetsbrev for å gi kunder opplysninger om ordre, leveranse, gode tilbud og annen relevant informasjon. Dersom kunden i fremtiden ikke ønsker slik informasjon kan kunden reservere seg hos kundeservice.

Personopplysninger

Vi behandler alle våre kunders personopplysninger konfidensielt i henhold til personopplysningsloven. Vi verken selger eller videreformidler dine personopplysninger. Vi anvender disse opplysningene kun for å administrere ditt kundeforhold, sende deg din ordre og gi deg produktinformasjon. Du har rett til innsyn i hvilke opplysninger som ligger til grunn i ditt kundeforhold, jf personopplysningsloven § 18.

For mer informasjon om hvordan Good For Me behandler personopplysninger, les vår personvernserklæring

Angre- og returrett

Angrerettloven gir deg 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme tilstand som du mottok den. Ved bruk av angreretten må du dekke kostnaden ved å sende varen i retur. Angrerettskjema medfølger i ordrebekreftelsen du mottok på ditt første kjøp. Avtal returen med vår kundeservice.

De påfølgende varer i abonnementsavtalen er identisk med den første varen. Det er således ikke angre- og returrett på de varer du mottar etter den første pakken. Om du ikke ønsker flere forsendelser må du avbestille innen 14 dager før din neste levering. Dato for neste levering finner du både på faktura og pakkseddel. Dersom frist for avbestilling er overskredet vil ikke endringen tre i kraft før ved neste forsendelse. Forsendelser som returneres til oss via postoppkrav vil ikke bli hentet.

Kundeservice

Good For Me har kundeservice på e-post og håndterer henvendelser vedrørende våre produkter og tjenester.

Du kan benytte deg av kontaktskjemaet i nettbutikken for å komme i kontakt med oss vedrørende din henvendelse.

Lovvalg og verneting

Eventuelle tvister avgjøres etter norsk rett. Konflikter søkes løst i minnelighet. Tvister som ikke kan løses ved voldgift skal avgjøres av norske domstoler. Rett verneting er Oslo tingrett.

Aksept og endring av vilkår

Vilkårene er gjenstand for endringer ved særlige behov, offentlige endringer eller andre momenter som påvirker vilkårene. Nye vilkår vil bli tilgjengelig på vår nettside.



Sist oppdatert: 30.10.2018